niedziela, 9 marca 2014

Koncentracja na wartości

Wiele firm przy zwiększaniu sprzedaży koncentruje się na:
  • zatrudnianiu większej ilości handlowców 
  • zwiększaniu zakresu kampanii marketingowych 
  • lepszym "zbijaniu" obiekcji klienta 
  • zatrudnianiu dodatkowych telemarketerów 
ale niewiele firm koncentruje się na wartości jaką generuje dla klientów. Podstawowe praktyki przy zmianie polityki ze "sprzedażowej" na "zorientowaną na jakość"
  • badanie klientów pod kątem czy produkt spełnia ich oczekiwania 
  • badanie leadów dlaczego nie podejmują się zakupu 
  • badanie handlowców pod kątem wartości jakie reprezentują 
  • ustalenie wspólnej misji doskonalenia produktu 
  • szukanie innowacji oraz niszy rynkowej poprzez wprowadzenie metod ciągłego doskonalenia
  • badanie jakościowe pracy handlowców 
  • budowa systemu "budowania" postaw handlowców

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz